מכירה שני חדרי שינה, Lviv, Lviv, אוקראינה, Starojevrejska

מכירה - Cod. 39119

  • טיפולוגיה: שני חדרי שינה
  • אזור: 63 m²
  • חדרים: 2
  • רצפה: 3

פיתרון מוכן לחיות אבו באופן דומה.
דירה Dvokhkіmnatna בשתי קומות (3 ו -4 בחלק העליון של החלונות 4 הצדדי) עם מרפסת. בודינוק בחלק ההיסטורי של לבוב ברחוב Staroєvreiskiy לאורך 100 מ 'מפלושצ'י רינוק, לאחר תיקון גדול, בנה מחדש וירד. שטח גלגל היציאה 5x5 = 25m2. ירידה רחבה 125-180 ס"מ.
חלל דירה, אור, שיפוץ מעצבים. שטח: פריים: 62.7 מ"ר, שטח מגורים 46 מ"ר. בשלוש קומות: קימנאטה 18.4 מ"ר, מסדרון 5 מ"ר. מטבח 8 מ"ר. אמבטיה עם שירותים 3.5 מ"ר; על 4 קווים: קימנאטה 27.6 מ"ר.
הכנס למסדרון למסדרון. קימנאטי עם עצי הדירה הפנימיים יורדים על מסגרת המתכת. P_dlog בריהוט חדש ופרקט איטלקי עם עץ אלון, ליד אריחי האמבטיה, במטבח ובלינוליאום במסדרון. Vіkna і מרפסת עצים חדשים 'עם אביזרים nmetmetsky מתכת, רוטו, sklopaket דו ממדי, orіntovanі על pvvden, vyhodyat על תמיכה פנימית-Budinkovian. אופלניה: קונווקטים גז וחשמל. חיווט חשמלי הוא חיווט חדש, חשמלי עם אוטומטים ו- ELVs. מפעל לטיפול במים, צינור מים חדש, 2 מכלי מים. אינטרקום. טלפון ישן ואינטרנט. Є pіdval 4kv.m. בדירה מונטון vmontovan (שאפי קופה), עורר tehnіka (משטח gazovuyu, vityazhka, m_krohvilova pіch, עמוד גז, מכונת pralnna, מקרר), אביזרי אינסטלציה (אמבטיה, שירותים, כיור), על בולי העץ, I-10, I-10, I-10, I-10. מותקן Є הכל הכרחי למגורים (שולחנות, שולחנות, שרפרפים, דיוונים, גופי תאורה, פנסים, וילונות, וילונות). פיתרון מוכן לחיות אבו באופן דומה.
מכירות אפשריות ללא רהיטים ורהיטים, שיטות מחיר.
אפשר להתחבר לשתי הדירות המקומיות עם הכניסות שמסביב, לתכנן מחדש את שלושת rozmіrіv כי kіlkostі okremih prim_shchen, rozshirit עבור rahunok ploshchі Gorishcha. מעל הדירה ושתי הדירות זו לצד זו, יש רכס הררי על הקיר העליון, חדש, קיר מתכת, אפשר לראות את הפנורמה של לבוב, בית העירייה והטירה הגבוהה. אפשר להניח מרפסת גדולה (140 מ"ר), מוקפת על ידי Maydanchik
רכישה אמיתית - מיקוח אמיתי!
אתה יכול למצוא באנגלית מילה אחרת.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB