מכירה שני חדרי שינה, Lviv, Lviv, אוקראינה, Starojewrejska

מכירה - Cod. 39122

  • טיפולוגיה: שני חדרי שינה
  • אזור: 63 m²
  • חדרים: 2
  • רצפה: 3

דירת שני חדרים במרכז לבוב העתיקה.

אני אמכור דירה בת שני חדרים, מודרנית ומרוהטת מסוגנן, הממוקמת במרכז לבוב העתיקה בבניין בנוי היטב. בית מבודד עם קלקר וטיח. הבניין ממוקם בחלק ההיסטורי של העיר, 100 מטרים מבית העירייה וכ -200 מטר מהקתדרלה הלטינית ברחוב Starojewrejska.
דירה בשתי קומות (קומה 3 ו -4 בבניין לבנים בן 4 קומות). לדירה מרפסת. שטח שימושי 62.7 מ"ר. בקומה 3, מסדרון 5.3 מ"ר, מטבח נפרד 7.9 מ"ר, חדר אמבטיה עם שירותים 3.5 מ"ר, סלון 18.4 מ"ר, בחדר בקומה 4 (חדר שינה) 27.6 מ"ר. החדרים מחוברים במדרגות עץ פנימיות על גבי מבנה מתכת. על הרצפה בחדרים פרקט עץ אלון, אריחים בחדר האמבטיה, ריצוף אלסטי במטבח ובמסדרון. התערוכה של צידי העולם - דרום - המסעדה מוארת היטב, עם נוף לחצר הפנימית של הבית. חלונות עץ חדשים עם אביזרי רוטו גרמניים, זכוכית משולשת. חימום: קונווקטורים גז וחשמל. כבל נחושת חדש. צינורות מים חדשים, 2 מטר מים. נמכר עם ריהוט לפי הזמנה פרטנית (ספות, שולחנות, כסאות, ארונות, מראות) וציוד סניטרי (אמבטיה, שירותים), ריהוט מובנה (במטבח, בחדר האמבטיה ובמלתחות בחדרים), מכשירים מובנים - ציוד מתקדמים (כיריים גז, מכסה מנוע, תנור מיקרוגל, דוד מים, מד גז, מכונת כביסה, מקרר). הכל חדש, שנת התקנה 2015-2018. טלפון קווי, אינטרנט, אינטרקום. לדירה מרתף צמוד בשטח של 4 מ"ר. חניות חינם לתושבים ממוקמות 150 מ 'מהבניין.
מעל הדירה ומשני צידי הדירה נמצא עליית גג בעלת הגג לגג שלה. הגג מוסתר על ידי יריעת גג. הגג חושף נוף מרהיב של בית העירייה, הפנורמה של לבוב וגבעת הטירה (High Castle). אפשר לסדר מרפסת תצפית גדולה (140 מ"ר). ניתן גם לחלק את המקום לשתי דירות נפרדות עם כניסות נפרדות, שחזור לשינוי גודל ומספר הנחות, הרחבה בגלל שטח עליית הגג.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB