מכירה קרקע לבנייה, Verhnij Jaseniv, Ivano-Frankivs'k, אוקראינה, Ukraina, Ivano-Frankivska Oblast, Verhovynskij Rajon, Verhnij Jaseniv

מכירה - Cod. 38986

  • טיפולוגיה: קרקע לבנייה
  • אזור: 7500 m²
  • חדרים: 2
  • רצפה: 2

אני אמכור בית גידול של 74 מקאוות בלב אזור חוצול, בקרפטים, בכפר Verhnyj Jaseniv, המורכב משלושה חלקות בנייה.

בית הגידול ממוקם 10 דקות לאורך השביל ממרכז הכפר עם חנויות וכנסייה, מספר קילומטרים מבירת מחוז חוצול - ורהובינה (לשעבר Żabie), 120 ק"מ מאיבנופרנקיבסק (לשעבר סטניסלבוב), 120 ק"מ מצ'רנוביץ, 60. ק"מ מקולומיה. 10 -15 דקות ברגל מכביש האספלט, גישה לבית ברכב שטח בקיץ במזג אוויר יבש. בחורף עם טרקטרונים או מזחלת. אפשרות השכרת רכב או משאית - להביא את הדברים הדרושים. החלו עבודות מקדימות לסלילת כביש ישירות למגרש, נדרשת השקעה להשלמתו.

מקום עם פוטנציאל גדול, אידיאלי לאכסניה תיירותית, מלון קטן, תיירות חקלאית. שתי חלקות של כ-25 אמות אינן מפותחות, על מקור אחד.

בחלקה השלישית (25 אר) בית עשוי בולי עץ אשוח, ללא מרתף, תשתית אבן, 9.03X10.30 מ' (רובו בול עץ בריא משנות ה-50), קומת קרקע מבודדת, שופצה לפני 9 שנים, מים זורמים בבאר חפורה משלו (עומק 12 מ'), דוד, בור ספיגה, חשמל, כיסוי רשת טלפונים ניידים, טלוויזיה בלוויין.
בחזית הבית מרפסת מקורה עם נוף לעמק חרמוש השחור. קומת קרקע - סלון פתוח למטבח, חדר שינה, מסדרון, חדר רחצה (מקלחת) עם שירותים, ושלושה חדרי שירות - אחד עם אפשרות הסבה לחדר. עליית הגג גובהה מעל 7 מ' - לא מבודדת, ניתן להשתמש בה ל-4 חדרי שינה עם קומות ביניים וחדר רחצה. הבית היה מאוכלס כל השנה - תנורי חימום חשמליים, כיריים, אח. הגג מכוסה ברעפי אשוח מפוצלים, בשנת 2017 נשמר שוב בכספים שהובאו מפולין. חדר רחצה - אריחים, מקלחת, כיור. המטבח מאובזר בארונות עבודת יד של נגר מקומי, מטבח עצים, מחמם את כל הקיר בסלון וכיריים חשמליות.


בנוסף, על המגרש בית נוסף בשטח דומה, עם מרפסת, עשוי בולי עץ, שהובא מההרים ובנוי על המגרש למטרת אכסניה תיירותית, במסלול התיירות לפיסאני קמיאן (1.5 שעות ). הבית היסטורי, מסוף המאה ה-19, הורחב בשנות ה-20, במצב מצוין. שני חדרים ומסדרון. שוחזרו: תנור לחם מחימר עם אח פתוח ותנור, ושני, גם הוא עשוי חרס, עם אח מכוסה ותנור. לבית יש מרפסת עם נוף יפה של העמק, היא מכוסה במה שנקרא drinka (ייחודי!) כלומר קרש (לא רעף) שסוע.
במגרש יש גם מרתף עפר ומחסן עצים עם לול קטן.
זנים ותיקים ייחודיים של עצי תפוח, עץ אגוז ליד מרפסת בית מגורים. מאחורי הגדר יש יער - פטריות, פטל שחור, תותי בר.
התמונות מציגות את השטח הכולל של 25 אזורים של המגרש הבנויה
ו-49 אזורים של מגרשי הבנייה הבאים.

שאר 49 הארי מחולקים ל-2 מגרשים בשטח דומה. על אחד מהם יש מעיין שנמצא כיום במיכל מים מאולתר. בזמן היעדרות הבעלים, השכנים משתמשים במים.

מחיר מגרשים לא מפותחים - 1,300 דולר לאר. מגרשים בנויים 1,300$ לכל הם + 10,000$ לבניינים עם ציוד. המחירים ניתנים למשא ומתן בקניית 3 מגרשים.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


המודעה פורסמה על ידי פרטיים
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB