מכירה עסק, Khmelnitskyi, Khmelnytskyj, אוקראינה, Курчатова, 8

מכירה - Cod. 38103

  • טיפולוגיה: עסק
  • אזור: 5800 m²
  • חדרים: 50
  • רצפה: 2

חמלניצקי המפעל "Thermoplastic אוטומטי" - מפעל מיוחד לייצור מכונות הזרקה. רמה טכנית גבוהה של הציוד המיוצר מותר לייצא אותו למדינות רבות. כיום, בתחומים העיקריים הבאים נוצרו בתוכנית הייצור של הארגון: מכונות דפוס אוטומטי מכונות הזרקה דפוס של סדרה חדשה, מכונות הזרקה מיוחדת. ציוד אריזה (ציוד לייצור מיכלי פולימר ומוצרי אריזה לתעשיית המזון, הפרמצבטיקה, זיקוק נפט וענפים אחרים), כולל ציוד לציפוי מכה. מכשור למחזור חומרים תרמופלסטיים בצורות שונות (אשוחים, שברים, מוצרים פגומים, יחידות פולימריזציה, פסולת הסרט). ציוד לעיבוד תוצרת חקלאית (אקסטרודר לעיבוד תבואה). מוצרי צריכה לשימוש ביתי, דודי מים לגז. בנוסף לייצור סדרתי, החברה גם השיקה את הייצור של דגם DE3132-250TS1 עם הידראוליקה מ Mannesman Rexroth ו פרקר, כמו גם חיישנים baluff תזוזה. החל משנת 2004, אנו גם להתקין משאבות פרקר על מכונות דפוס בהזרקה של מודלים DK3330.F1. בנוסף לייצור סדרתי של מכונות דפוס אוטומטי עבור הזמנות מיוחדות, זרבובית עם מסנן עבור תבניות רץ חם, סל ייבוש, מסוע עם מפריד לביצוע מוצרים מוגמרים ורצים, תרמוסטט, מטעין ואקום.

 למרבה הצער, לאחר קריסת ברית המועצות, כושר הייצור של המפעל החל לדעוך, ועכשיו הוא נמכר בחלקים לכל מי שרוצה. עכשיו אנו מציעים לך לקנות סדנה עבור 4000 מ"ר ו 50 משרדים עם שטח כולל של 1800 מ"ר. לגבי המחיר הוא אפשרי להתמקח. צור קשר לקבלת מידע נוסף.

בעיר חמלניצקי, הנדל"ן הזול ביותר באוקראינה, אוכלוסייה של מעל 300,000 אנשים, משקיעים זרים ומפעלים ליצור מקומות עבודה עבור אנשים, ובתמורה לקבל את התנאים הטובים ביותר לפיתוח עסקי, ואת המחיר הנמוך ביותר עבור הייצור באירופה. חמלניצקי היא אחת הערים המצליחות ביותר באוקראינה, המחבר את מערב ומזרח אוקראינה, העיר עומדת בצומת גדול של קווי הרכבת, שדרכו כל הרכבות של המדינה לעבור. ב חמלניצקי יש את השוק הגדול ביותר במדינה, ואת הפעילים ביותר הנדל"ן בנייה פרויקטים להתרחש; אתה יכול לצייד כל העסק והייצור כאן.
אתה תמיד יכול לדבר על הסיכויים של העיר שלנו, אבל עדיף מיד להתחיל בפעולה. אם אתם מעוניינים לקנות נדל"ן מסחרי בעיר שלנו בכל יישוב אחר הם מוזרים, ואז מיד לפנות אלינו, נשמח לעזור לך למצוא משהו.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB