מכירה בית, Hnidyn, קייב, אוקראינה, Центральная

מכירה - Cod. 40421

  • טיפולוגיה: בית
  • אזור: 1200 m²
  • חדרים: 10
  • רצפה: 3

זהב אינו דורש הזהבה - כך ניתן לומר על הסגנון האנגלי. פירוש הדבר שהוא צריך להיות יקר ואצילי, אך מאופק, ללא קישוטים מיותרים וטיסל.
בית בסגנון אנגלי, ראוי יהיה לקרוא לו קלאסי. בתים כאלה נחשבים כסטנדרט האמינות, היציבות ומתאימים לגודל הבינוני של חיי האצולה הבריטית.
הבניין מעוצב באלגנטיות מכיוון שהוא משלב עוצמה בסיסית, תחכום מעודן ודיוק, אצילות ויוקרה. בהתחלה זה אולי נראה שאתה לא מסתכל על בית אנגלי, אלא על טירה מימי הביניים האמיתית, שמושכת בפאר שלה.
הנוף של האחוזה האנגלית דומה מאוד לזה הטבעי. אין מידתיות וקושי רגילים. כל האלמנטים ממוקמים באתר בסדר אקראי. המאפיין הבולט העיקרי הוא חיזוי.
הקומפוזיציות מעוצבות בצורה כזו שפשוט אי אפשר היה להבחין בכל מרכיביהם בו זמנית. כל מדשאה חדשה מופיעה באופן בלתי צפוי לחלוטין, לעת עתה מתחבאת מאחורי צמחייה עבותה או עיקול בשביל.
אין מקום למונוטוניות. כל הפרטים עובדו בקפידה וממוקמים בצורה הרמונית להפליא כרי דשא מזדמנים מתחלפים בחורשות מלכותיות של עצים עתיקים, מסודרות הדשאות מודגשת בסבך שיחים ...
במקום המופלא הזה יש תחושת פרופורציה מדהימה המסוגלת להעניק אפילו את ערוגות הפרחים הפשוטות לכאורה באצילות. בשל היכולת לשחק על ניגודים נוצרה אווירה נעימה ולבסוף גישה מאוד יראת כבוד לאיזון הפונקציונליות והאסתטיקה.
קל להבין את אלה ששמחים ממותרות אצילות ואצולה. הסגנון האנגלי בפנים שובה בחן ובפרטים שנבחרו בטוב טעם.

פנים הבית יכול להיות מאופיין במושגים כמו מכובדות ויוקרה.

העיצוב של הבית מושך תשומת לב באצולה ובאלגנטיות שלו. עם שמרנות כלפי חוץ הוא נראה נעים ומגדיר אתכם לשהייה נעימה - הסלון מלא בתאורה נעימה ויוצר אווירה רכה. החדרים אופנתיים במיוחד עם וילונות נפחיים עשירים. בעונה הקרה הנוחות מוגברת באמצעות אח משיש.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB